Jullie liefde voor mij
Rebecca doet dit super! Als je op haar profiel kijkt zie je al hoe prachtig zij die snoetjes op een foto krijgt, ik ben vooral fan van haar close-ups, die blikken, prachtig gewoon.. Mijne kanjer stond echter niet te springen voor zijn communieshoot (staat echt niet graag op foto), maar door haar aanmoediging voelde hij zich heeeel snel op zijn gemak. Dat hij zijn favoriete voetbalspullen mocht meebrengen was ook een dik pluspunt! Hij sprong letterlijk van de ene pose in de andere! Waardoor hij soms wat te hevig was, maar zij loste dit heel mooi op met "denk eens aan dit.. of dat.." Oprecht bedankt, Rebeccca, wij zijn heel blij met je prachtige foto's! x
Kirsty Schots
Rebecca is een pracht persoon van binnen en van buiten! Ze stelt je meteen op je gemak en is enorm goed met kindjes. Het is echt puur genieten met haar. Ze heeft ons gezin laten stralen op foto zoals niemand anders dit kan. Prachtig beelden om voor altijd te koesteren. We zijn haar eeuwig dankbaar voor alles
Tina Artoos
Echt geweldig super geduldig en goed in de omgang met babytjes. Neemt alle tijd die nodig is, met een top resultaat!
Dorien Degens
Wat een top fotograaf. We hebben al regelmatiger foto's laten maken van ons en het gezin maar nog niemand is er in geslaagd om zoveel mooie foto's te maken. Meestal vind ik mezelf nooit goed op foto staan, of is er een van de kinderen die er niet goed op staat. Rebecca wist net op het juiste moment de foto te maken om iedereen er prachtig op te laten staan één ding is zeker, het was de eerste keer voor haar lens maar zeker niet de laatste keer!Wat ben ik vereerd dat ze ons trouw fotograaf wil zijn volgend jaar! Nogmaals een super dikke merci Rebecca